top of page
SALES REPRESENTATIVE
– Software Solutions
Ve světě obchodu dávno nejste nováček. Rychle se orientujete v technologiích a dokážete o nich srozumitelně mluvit – ať už na osobní schůzce, při online hovoru nebo po telefonu. A především – dokážete navrhnout obchodní strategii pro různé softwarové produkty a pojmenovat, jaké přístupy fungují a jaké ne. Zatím vše sedí? Pak možná právě vám držíme místo v brněnské kanceláři na nově otevřené pozici obchodního zástupce.
Jsme softwarová firma s pobočkami v Česku i zahraničí, kde má každý z nás prostor pro seberozvoj a vlastní nápady. Přijďte dát nový řád obchodním procesům v české pobočce a starat se o stávající i nové klienty.
_edited.jpg)
Jak je to dnes s obchodem v české pobočce?
V této chvíli nemáme v týmu čistokrevné obchodníky. Každý produkt má svého ambasadora, který se částečně stará i o jeho prezentaci a obchod. Vy se stanete obchodním zástupcem pro náš hlavní produkt, ERP systém Microsoft D365 Business Central. Zároveň si od vašeho příchodu slibujeme, že jako zkušený obchodník budete sdílet s ostatními ambasadory tipy a osvědčené postupy.
Co tedy bude náplní vaší práce?
-
Prodávat ERP systém Business Central a prezentovat naše služby.
-
Znalostně podporovat kolegy při prodeji FORrentoru, Power BI HUB a licencí na produkty Microsoftu.
-
Rozšiřovat portfolio zákazníků a hledat nové akvizice.
-
Pečovat o nové i stálé zákazníky.
-
Account Management – vypracování nabídky, nastavení ceny, práce na odhadech a podpis smlouvy.
-
Spolupracovat s naším ředitelem, marketingovým týmem a ambasadory produktů.
-
Pravidelně reportovat výsledky.
Jste to vy?
-
Máte zkušenosti s prodejem softwaru a licencí a dokážete pojmenovat, jaký přístup funguje a jaký ne.
-
Už jste měli v minulosti na starost account management.
-
Při komunikaci po telefonu jste stejně přirození jako u rozhovoru z očí do očí.
-
Umíte klientovi empaticky naslouchat s cílem najít oboustranně výhodné řešení.
-
Mluvíte anglicky minimálně na úrovni B1.
-
Jste aktivní řidič/ka.
Těšte se na:
-
Práci v sympatickém a zkušeném týmu
-
Adekvátní platové ohodnocení + bonus z prodeje
-
Flexibilní pracovní dobu
-
Příjemné prostory kanceláře i možnost pracovat na home office
-
Sick days
-
Spolupráci na rozmanitých českých i zahraničních projektech
-
Podporu jakékoli formy vzdělávání v podobě kurzů, školení i nákupu knih
-
Placené přesčasy
-
Multisport kartu
-
Stravenky
-
Občerstvení v kanceláři
-
Originální eventy, letní sportovní hry s krásnými odměnami i podporu dobročinnosti
A co víc čekat za dveřmi On Pointu? Mrkněte na naši kariérní stránku. V týmu máme ostřílené specialisty i mladé kolegy, kteří se s jejich pomocí rychle vypracovali. I když máme 5 poboček a zákazníky po celém světě, naše týmy jsou malé a korporátní procesy jsou nám cizí. Těšíme se, že do On Pointu přinesete zase nové zkušenosti a vždy rádi vyslechneme váš názor!
.png)
„Tahle práce se neomrzí. Žádná společnost není stejná, každý klient pracuje a přemýšlí jinak… Je to neustálé učení, vcítění se do druhé strany. A v On Pointu je na to prostor. Můžu si rozvrhnout práci podle sebe a zákazníkům se poctivě věnovat. To je to kouzlo menší firmy.“
Lucie Odehnalová, Senior Consultant
Máte zájem? Nebo otázky?
Napište na info@onpointserv.com.
Ideálně rovnou zašlete svůj životopis a připište pár slov, proč vám náš inzerát padl do oka.
bottom of page