top of page
Realitní software na míru pro
FIDUROCK
Fidurock není žádným nováčkem na trhu – už od roku 2014 se firma zaměřuje na investice do nemovitostí ve velkých městech v Česku a na Slovensku. Jejich portfolio čítá přes 18 komerčních a 11 rezidenčních nemovitostí, dohromady v hodnotě 7 miliard korun. Na projekt takové velikosti už krabicové řešení rozhodně nestačí, a proto se rozhodli vyhledat řešení na míru, které splní všechny jejich potřeby.
Zatímco Fidurock vybíral nový software, náhoda tomu chtěla a potkali jsme se s jedním ze zaměstnanců firmy. Slovo dalo slovo a bylo jasno – tohle vyřeší Business Central! Jak to nakonec dopadlo?
2019
startujeme spolupráci
okamžité
zefektivnění procesů
400+
bytových jednotek
2
jedinečné produkty na míru
„Nové řešení umí víc, než jsme si uměli představit“
„Původně jsme využívali Flatio. Problém byl ale v tom, že bylo zaměřené na krátkodobé ubytování a my jsme potřebovali funkce, které neexistovaly. Customizace byla buď nerealizovatelná anebo zbytečně nákladná,“ uvádí nás do děje Michal Jirkův, Leasing Manager Fidurocku. „Proto, když Petr Kupka, ředitel On Pointu, přišel s nápadem softwaru na míru, neváhali jsme. A nakonec nové řešení umí víc věcí, než jsme si na začátku uměli představit,“ doplňuje.
Místo osobních schůzek podpis on-line
Protože ERP systém pro realitní odvětví neexistoval, vyvinuli jsme na základech Business Centralu dvě nová, jedinečná řešení – Portál nájemníka a modul Správa nemovitostí:
PORTÁL NÁJEMNÍKA ulehčuje komunikaci se zákazníky Fidurocku. Nájemníci přes něj mohou vyplnit či upravit informace o sobě nebo případném spolubydlícím, uzavřít a vypovědět smlouvu on-line, což makléřům zásadním způsobem zkrátilo čas stráveným nad administrativou z desítek minut na pár vteřin. Součástí portálu je také sekce nejčastějších otázek kladených makleřům a návod, jak portál využívat.
SPRÁVA NEMOVITOSTÍ je komplexní CRM systém na míru, ve kterém Fidurock může spravovat veškeré bytové jednotky. Výhodou je automatizace – pokud například končí smlouva, systém upozorní, že je potřeba ji prodloužit, případně hledat nového nájemce.
Business Central Fidurocku přináší především:
-
On-line založení a podepisování smluv a dodatků
-
Rozšířené párování plateb
-
Upozornění na dlužníka
-
Hlídání expirace smluv
-
Automatické nahlášení cizinců na Ministerstvo vnitra
-
Přehled nad obsazeností a příjmy
Klienti si na Portál nájemníka
rychle zvykli
Jedinou obavou při nasazování nového systému bylo, zda si na něj zvyknou jak zákazníci, tak makléři.
„Ačkoliv starší klienti se museli s Portálem nájemníka naučit, ostatní nájemníci si na novou funkci rychle zvykli a ocenili, že nemusí nikam fyzicky chodit,“ vypráví Michal Jirkův. „Pokud byl nějaký problém, se kterým jsme si nevěděli rady, stačilo zavolat do On Pointu a měl jsem hned odpovědi. Spolupráce probíhá perfektně,“ dodává.
Pro makléře jsme připravili školení
Během 6 hodin se dozvěděli, jak se v systému pohybovat a co vše v něm najdou. „Správa nemovitostí je robustní interface, proto je makléřům občas potřeba osvěžit paměť. Vždy se můžou obrátit právě na Michala, který do toho vidí od začátku,“ komentuje Petr Vondrášek, Asset Management Director z Fidurocku. „Přeci jen, systém se pořád vyvíjí a stále se do něj doplňují nové funkce,“ zakončuje náš rozhovor.
Děkujeme. Máme radost ze skvělé spolupráce i společného času po pracovních hodinách.
bottom of page